Tegoroczna edycja Warsaw Home dobiegła końca, nadszedł więc czas podsumowań. Portal Exspace.pl, który przybliża świat targów branżowych i sztukę tworzenia efektownych stoisk wystawienniczych zaprasza do udziału w StandOUT – konkursie na najlepsze stoisko podczas Warsaw Home 2017. Patronat medialny nad konkursem objęło HomeSquare.
W drugiej edycji Warsaw Home, targów wyposażenia wnętrz, wzięło udział ponad 400 producentów, a więc cztery razy więcej niż rok temu. Konkurencja wśród stoisk była duża, tym bardziej warto jest wyróżnić stoiska, które wyjątkowo wysoko postawiły poprzeczkę. Celem StandOUT jest wspieranie firm, które w świadomy sposób budują swoją markę i przykładają szczególną wagę do wizualnej prezentacji swoich produktów na międzynarodowych imprezach wystawienniczych.
W finale 50. edycji StandOUT znalazło się 55 uczestników, wybranych przez architektów współpracujących z Exspace.pl. Ich stoiska można zobaczyć w Galerii StandOUT, a zwycięzca zostanie wyłoniony na drodze internetowego głosowania. W dniach pomiędzy 10 do 24 października można oddać swój głos, przydzielając finalistom od 1 do 5 punktów. Laureat zostanie ogłoszony dzień później, 25 października.
W imieniu HomeSquare i Exspace.pl zachęcamy do głosowania:
Znajdź nas: