Nowoczesny marketing. Czym różni się inbound od outbound marketingu?
- Po pierwsze jest znacznie tańszy. Szacuje się, że wydatki na reklamę w przeliczeniu na jeden pozyskany lead sprzedażowy są o około 60% niższe, niż w przypadku „starych” metod (przez lead rozumiemy tu potencjalnego klienta, który podał nam swoje dane kontaktowe). Nie sposób zignorować tej wiadomości, jeśli się prowadzi biznes.
- Dotychczas główną misją marketingu było działanie na rzecz firmy. Obecnie taki przekaz ma pracować na rzecz klienta.
- Jeszcze „wczoraj” działania promocyjne skupiały się dotarciu do konsumentów. Dziś wystarczy pozwolić się znaleźć.
- Dotąd reklama oddziaływała masowo, a docelowy segment rynku definiowano głównie w oparciu o strukturę demograficzną społeczeństw. Teraz target jest bardzo precyzyjny, wręcz jednostkowy, a ponadto uwarunkowany behawioralnie – wynika z naszych przyzwyczajeń i zachowań.
- Cykl życia tradycyjnego przekazu marketingowego można porównać do błysku flesza. Ten nowoczesny stał się procesem – od teraz trzeba konsekwentnie pracować nad budowaniem długotrwałej relacji z odbiorcą.
- Kiedyś wykorzystywano do działań reklamowych wąskie, wyspecjalizowane kanały komunikacji, jak radio, telewizja i prasa. Aktualnie wykorzystuje się głównie Sieć i szeroko rozpowszechnione, zintegrowane media społecznościowe.
Strategia platformy HomeSquare i kluczowe słowa Find & See, Buy & Design Your Home mające stanowić udogodnienie dla użytkowników prywatnych oraz naszych partnerów biznesowych doskonale się tu sprawdzają, co sprawia nam niekłamaną radość.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.