Korzyści stosowania inbound marketingu
Umiejętnie zastosowany inbound marketing mix wnosi do biznesu wielorakie korzyści:
Po pierwsze i najważniejsze: buduje wartość i świadomość marki. To aktywa nie do przecenienia w każdym liczącym się biznesie.
Kształtuje preferencje odnoszące się do marek i wpływa na przyszłe decyzje zakupowe
Skutecznie generuje leady sprzedażowe
Zwielokrotnia udostępnianie treści i linków – marketing rekomendacji
Daje klientom poczucie kontroli i swobody wyboru
Potęguje wysiłki podjęte w celu optymalnego pozycjonowania pożądanej treści (SEO), co przekłada się na wzrost odwiedzalności firmowej witryny
Daje konsumentom nieograniczony dostęp do wybranej usługi lub produktu – przez 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu i w momencie, który sami uznają za dogodny
Dodatkową zaletą jest fakt, że poszczególne działania podjęte w ramach strategii inbound wzajemnie się wzmacniają, a raz rozpoczęte, w miarę upływu czasu, coraz bardziej procentują.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.