facebook view

Strefa pro to przestrzeń dedykowana architektom i projektantom wnętrz, designerom, fotografom, producentom, wykonawcom oraz sklepom branży wnętrzarskiej znającym wartość płynącą z marketingu ujętego w ramy nowoczesności. W czasach, kiedy reklama posiada pejoratywny wydźwięk, zdolność prezentacyjna i sprzedażowa, dbanie o własny wizerunek oraz kreowanie świadomości  marki  są kluczowymi umiejętnościami komunikacyjnymi dla liderów. Moc efektywnego marketingu polega na nawiązaniu kontaktu z klientem oraz wnikliwym wsłuchiwaniu się w jego potrzeby. Oparcie swojego działania na pewnych oraz niekwestionowanych filarach odnosi gruntowny sukces na płaszczyźnie wzajemnej relacji z odbiorcą.

Content marketing, inbound marketing, lead nurturing oraz storytelling  to potężne narzędzia stające się mantrą nowatorskiej i atrakcyjnej prezentacji marki, umiejętnie posługującej się siłą perswazji.  Dzięki tym metodom reklama zyskuje nową definicję, stając się wartościową historią, w której korzyści są realnym i trwałym rezultatem ewidentnie rzutującym na przyszłość.

mowa obrazem

Wizualizacja w content marketingu odgrywa decydującą rolę. Osiem powodów, dla których warto o tym pamiętać.

Wizualizacja w content marketingu nabiera nowego znaczenia. To…
marketing treści

Wskazówki na udany storytelling i contentmarketing

Wskazówki na udany storytelling? Nic bardziej mylnego. Odkąd…
marketing narracji

Marketing treści w reklamie

Marketing treści jest formą narracji, która mając na uwadze…
marketing treści storytelling

Storytelling w marketingu – nie wciskaj bajek, opowiedz historię!

Storytelling w marketingu to nic innego jak umiejętne opowiadanie…
content PR

Content PR – Nowa droga komunikacji on-line. Poznaj korzyści.

 
Publikacje prasowe dawniej, Content PR dzisiaj.
Coraz…
Content marketing dla architektów

Content marketing dla architektów

Content marketing dla architektów? Dokładnie tak. Dlaczego?…
Public Relations Architektura

Architektura PR-u. Public relations dla architektów.

Branża architektoniczna i PR? Ktoś mógłby popukać się w…
nowoczesne formy reklamy dla architekta

Nowoczesna forma reklamy dla architekta i fotografa. Inbound marketing – najskuteczniejszą formą reklamy.

Już od od IV w p.n.e. - od czasów cywilizacji Sumerów (ludu…
projektowanie wnętrz, projekty architektoniczne

Efektywna reklama dla architekta. Reklama dla projektanta wnętrz. Jak przedrzeć się przez sieciową dżunglę i skutecznie zareklamować usługi projektowe?

Efektywna reklama dla architekta i projektanta wnętrz. Z reklamy…

Prezentacja dorobku zawodowego

Prezentacja dzieła. Jak wyglądały początki projektów, które…
zysk ze stosowania inbound marketingu

Korzyści stosowania inbound marketingu

Umiejętnie zastosowany inbound marketing mix wnosi do biznesu…
koncept złotego koła

„Złote koło” – koncepcja. Podstawowe pytanie stawiane przez nowoczesnego lidera

Dlaczego warto grać fair wspierając prosumentów w podejmowaniu…
prosument konsument i profesjonalista

Prosument. Kto to jest i jak zmienił się model decyzji zakupowych?

Jeszcze niedawno decyzje zakupowe podejmowano intuicyjnie, współczesny…
różnica pomiędzy inbound a outbound marketingiem

Nowoczesny marketing. Czym różni się inbound od outbound marketingu?

      Po pierwsze jest znacznie tańszy. Szacuje się,…
skuteczny marketing

Inbound marketing. Cóż to takiego? Skuteczna reklama w cyfrowej rzeczywistości.

Inbound marketing jest formą marketingu cyfrowego i sprawdza…
marketing

Bezprecedensowe zmiany w marketingu. Co warto wiedzieć o nowoczesnym podejściu do reklamy, by umocnić swoją pozycję rynkową?

Przyroda natychmiast wypełnia puste miejsca. Podobnie jest z…
turbodynamika, wzrost danych

Turbodynamika. Czy wiesz, ile danych dziennie generują Ziemianie?

"Świat stanął na głowie. Dzisiaj nic już nie jest takie,…