Polscy producenci nowoczesnych mebli, dodatków i oświetlenia zadomowili się w nowo otwartym salonie meblowym EUFORMA – Wnętrza Made in Poland. Concept store, stworzony przez Marcina Różańskiego i Rafała Krukowskiego, to pierwsza w kraju przestrzeń sprzedażowa, która w 100 % stawia na nasz rodzimy design!
„W jednym salonie udało nam się zgromadzić ofertę mebli i oświetlenia kilkudziesięciu polskich producentów i polskich projektantów zarówno bardziej znanych, jak i dopiero początkujących. Takiego miejsca do tej pory nie było na mapie Bydgoszczy, ale też na mapie Polski.”- Marcin Różański
1 października EUFORMA oficjalnie rozpoczęła swoją działalność. Na uroczyste otwarcie zostali zaproszeni architekci i projektanci wnętrz z Bydgoszczy oraz regionu, a także pracownicy Zakładu Wzornictwa bydgoskiego Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego. Gośćmi specjalnymi byli Ryszard Balcerkiewicz – twórca marek Balma oraz Noti i Piotr Kuchciński – projektant i dyrektor artystyczny marki Noti.
Pełnia polskiego designu
Showroom to kreatywna przestrzeń, która ma pobudzać do myślenia, inspirować przy aranżowaniu własnych wnętrz. Z myślą o projektantach i architektach powstała strefa pracy wyposażona w sprzęt elektroniczny, katalogi, próbki materiałów. Właściciele zakładają, że EUFORMA będzie dla nich miejscem spotkań z klientami.
Polscy producenci mają w salonie miejsce honorowe. Twórcy showroomu wyraźnie akcentują, że tym, co wyróżnia stworzoną przez nich przestrzeń jest dobór oferty: „Stawiamy na prezentację dorobku polskich firm. Jesteśmy w takim momencie, jeśli chodzi o rozwój polskiego przemysłu meblowego, że możemy odrzucić nieuzasadnione kompleksy wobec produkcji importowanej. My się nie zamykamy na produkcję spoza Polski, natomiast chcemy podkreślić, że mamy bardzo dobrych producentów i bardzo wysoką jakość za polską cenę. Chcemy to promować.”- Rafał Krukowski
Właściciele salonu chcą rozpropagować w regionie stylowe, trwałe i praktyczne kolekcje mebli, jakie mają do zaproponowania polscy producenci. Marcin Różański zaznacza, że EUFORMA nie obawia się konkurencji ze strony dużych, znanych marek: „Od jakiegoś czasu obserwujemy duże nasycenie rynku produktami masowymi. My jednak celujemy w innego klienta. Równolegle do rynku masowego rozwija się rynek kategorii premium. W Polsce skupia się on wciąż jeszcze na produktach importowanych. Chcemy to zmienić, pokazując dorobek polskich producentów.”- Marcin Różański
Dzięki działaniu podejmowanym przez twórców salonu, polscy producenci oraz ich propozycje mają okazję ugruntować swoją pozycję przede wszystkim w świadomości lokalnych klientów, kojarząc się z najwyższą jakością i bezprecedensowym designem.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.