Efektywna reklama dla architekta. Reklama dla projektanta wnętrz. Jak przedrzeć się przez sieciową dżunglę i skutecznie zareklamować usługi projektowe?
Efektywna reklama dla architekta i projektanta wnętrz. Z reklamy internetowej korzystają już wszyscy. Kropka. Jeśli jednak nie widać Cię na pierwszych stronach wyników wyszukiwania w przeglądarkach, to tak, jakbyś w biznesie nie istniał. Ale … jak przedrzeć się przez sieciową dżunglę i skutecznie zareklamować usługi projektowe swojego studia? Jak wypromować zdjęcia i aranżacje wnętrz? Przecież konkurencja jest silna, a liczba wpisów w Internecie w zasadzie niepoliczalna… Otóż istnieje nowatorska metoda, którą uznaje się za najlepszy sposób na zaistnienie i utrzymanie się na rynku i jest to inbound marketing. Jest on formą marketingu cyfrowego, a jego skuteczność – najogólniej rzecz ujmując -wynika z kompleksowości. Wykorzystuje on bowiem jednocześnie kilka zabiegów, które działają synergicznie. Zasadniczym zadaniem tego rodzaju reklamy kontekstowej jest umożliwienie odbiorcy jak najszybszego i jak najłatwiejszego dotarcia do pożądanej treści. Primo, trzeba wartościowy kontekst stworzyć, a potem zadbać o jego ekspozycję. Przekaz bezwzględnie powinien być „targetowany” w oparciu o tematyczne słowa kluczowe. Tym zagadnieniem zajmuje się pozycjonowanie wybranych fraz kluczowych. SEO wymaga sporego nakładu pracy, a jednak się opłaca. Dowiedziono, że przynosi największy zwrot z inwestycji. Gros odwiedzin w poszczególnych witrynach generuje się z organicznych kryteriów wyszukiwania. Organicznych, czyli takich, które NIE pochodzą z linków sponsorowanych. Wiadomo też, że coraz częściej wyszukujemy treść „obrazem”, co w przypadku architektów i projektantów wnętrz zdawałoby się działać jednoznacznie na korzyść tej grupy zawodowej… ale jest i „druga strona medalu”. Ilość zdjęć w sieci jest niezmierzona, jak ocean. Dobra wiadomość to ta, że zdjęcia też da się pozycjonować. Zalecamy jednak ostrożność. Nieumiejętne prowadzenie kampanii SEO może zostać uznane przez administratorów Google za niewłaściwe, co może doprowadzić nawet do całkowitego zablokowania strony w wyszukiwarce! Lepiej zdać się kogoś, kto ma już w tej materii doświadczenie. Prócz pozycjonowania treści i obecności w dobrych portalach trzeba też pielęgnować relacje z odbiorcami w kanałach społecznościowych. Co do ich siły nikogo już chyba nie trzeba przekonywać. I choć na Facebook’a zaglądamy bynajmniej nie w celach zakupowych, to jednak FB oferuje możliwość nawiązania dialogu i pielęgnowania relacji. Doskonale sprawdza się jako narzędzie poznania docelowej grupy odbiorców. Jeśli wciąż macie wątpliwości, zważcie, że konkurenci już z nowych metod korzystają. Więcej artykułów na temat nowoczesnego marketingu tutaj: http://www.homesquare.pl/strefa_pro/
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.