Targi IFA 2015 wielkimi susami dobiegają końca. Najważniejsze prezentacje zaliczone, kilometrówka zrobiona, wiadomo też, co w nowościach piszczy. Jako naoczni świadkowie, zdecydowanie możemy przyznać, że w tym roku berlińskie Targi Elektroniki Użytkowej i Sprzętu AGD wyraźnie oscylowały wokół hasła: „smart home” oraz technologicznej wizji domów przyszłości. Jak na dłoni dało się zauważyć, że wystawcy gorliwie wcielili w swoje najnowsze gadżety idee design thinking, podkreślając tym samym ważność udziału projektantów w ostatecznym wizerunku produktów. Nie zabrakło perełek wyróżnionych „Oscarem wzornictwa” – Red Dot Award, większych i mniejszych elementów zaskoczenia, ale również propozycji, do których bluesa nie poczuliśmy.
Ogólny odbiór tegorocznego wydarzenia wypadł różnie i podróżnie, ale jak to się mówi: „jeden woli ogórki, drugi ogrodnika córki”. Nas również tegoroczne Targi IFA nie zwaliły z nóg, jednak z Berlina wróciliśmy z masą pozytywnych wrażeń i sporym bagażem interesujących nowinek.
Caraudio marki JBL by Harman
Głośnik AURA marki Harman Kardon
Designer Rafał Czaniecki projektujący dla firmy AKG by Harman
Przenośnie głośniki JBL by Harman
Prezentacja produktów JBL by Harman – targi IFA 2015
Ekskluzywna seria produktów marki Hot Point
Interaktywne lustro zaprezentowane przez markę Panasonic
Lodówko-zamrażarki Panasonic z technologią Advanced Freshness
Wyświetlacz w oknie marki Panasonic
Innowacyjne produkty LG TwinWash i Dual Door-in-Door
Multimedia w domu zaprezentowane przez markę Samsung
Mobilne głośniki Multiroom 360 Samsung medele R5, R3 i R1
Mobilne głośniki Multiroom 360 marki Samsung sterowane smartfonem
Telewizory Samsung z serii SUHD
Bezprzewodowe głośniki Multiroom 360 marki Samsung
Interaktywne lustro i przezierny wyświetlacz marki Samsung
Pranie bez użycia wody wykorzystujące technologię sensoFresh zaprezentowaną przez markę Siemens
Technologia Ambilight marki Philips
Prezentacja ekspresu marki Miele
Autor artykułu: Reiner Heckel
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.