Już niebawem, bo 27 sierpnia, wystartują jedne z ważniejszych międzynarodowych targów dekoracji i wyposażenia wnętrz, ogrodów oraz tarasów. Targi Tendence we Frankfurcie, trwające cztery dni, corocznie skupiają ponad 35 tysięcy przedstawicieli branży. Ta imponująca liczba przesądza o tym, że wydarzenie jest największym tego typu eventem w zachodniej części Europy.
Fokus na Frankfurt
Podczas czterech dni targowych branżyści z całego świata będą mieli okazję zapoznać się z najnowszymi trendami w dziedzinie dekoracji i aranżacji przestrzeni domu i ogrodu, jak również upominków, biżuterii oraz dodatków odzieżowych. Trwające do 30 sierpnia targi Tendence staną się miejscem prezentującym szeroką ofertę wystawców, a także platformą spotkań, zamówień, wymiany myśli oraz nawiązania trwałych kontaktów branżowych. W ubiegłym roku targi odwiedziło 29.000 osób z 83 krajów. Polska znalazła się w dziesiątce krajów najbardziej zainteresowanych targami.
W zgodzie z trendami
Wydarzenie zachęca odwiedzających do wybrania dekoracji na święta Bożego Narodzenia oraz następny sezon letni. Targi Tendence zostały podzielone na dwie grupy tematyczne – GIVING – modne upominki, artystyczne artykułu jubilerskie, galanteria skórzana, jak również dodatki odzieżowe, LIVING – meble, oświetlenie, dekoracje dla domu i ogrodu.
Frankfurckie targi Tendence kreują oraz rozpowszechniają najnowsze trendy w branży dekoracji wnętrz. W czasie trwania wydarzenie jury, w skład którego wchodzą niemieccy eksperci designu, wybierają najciekawsze produkty wyróżniające się innowacyjnością oraz wyjątkowym wzornictwem.
Targi Tendence za rok
Ustalenie nowej dyrekcji targów to także nowe zmiany, które wprowadza Messe Frankfurt odnośnie targów Tendence. Aby wyjść naprzeciw potrzebom wystawców i odwiedzających, termin trwania targów w kolejnych latach został przeniesiony z sierpnia na czerwiec, początek lipca. Organizatorzy są zdania, iż ten czas będzie bardziej dogodny i zachęci do udziału większą liczbę zainteresowanych.
„Nowy pomysł na organizację Tendence, a także zmiany personalne mają sprawić, że spotkanie we Frankfurcie stanie się priorytetem zarówno dla wystawców jak i wizytujących. Targi Tendence to wyzwanie, jeśli chodzi o rynek targowy w Europie. Teraz jednak jesteśmy gotowi, aby w obliczu nieustających zmian strukturalnych w branży, podnieść znaczenie sektora dóbr konsumpcyjnych.”- mówił Stephan Kurzawski z zarządu Messe Frankfurt.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.